Menu Zamknij

Płatność

  1. Przy składaniu Zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu płatności za Asortyment spośród możliwości podanych na stronach Sklepu internetowego Lovebysandro.pl. Klient może dokonać płatności kartą kredytową lub korzystając z szybkiego przelewu w systemie Przelewy24, oraz za pobraniem.
  2. Płatność za Asortyment za pobraniem możliwa jest w przypadku Zamówienia nie przekraczającego kwoty 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych).
  3. W przypadku wybranego Asortymentu Sklepu internetowego Lovebysandro.pl CHIC CODE zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia Zamówień lub form dokonania zapłaty za Zamówienie.

Dostawa

  1. Dostawa Asortymentu odbywa się w sposób wybrany przez Klienta (kurier bądź odbiór osobisty) i określony w Zamówieniu. Koszty dostawy Asortymentu, o ile są naliczane, opłacane są przez Klienta przy opłacaniu Zamówienia.
  2. Dostawa Asortymentu możliwa jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Sklep nie kieruje swojej działalności poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a jedynie umożliwia Klientom wskazanie jako miejsca dostawy państwa-członkowskiego Unii Europejskiej tj. Szwecja, Belgia, Holandia, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria, Niemcy, Austria, Wielka Brytania, Włochy, Francja, Hiszpania, Dania, Islandia na zasadach określonych poniżej.
    Do realizacji zamówień, o których mowa w pkt IV, V, VI i VII stosuje się zasady niniejszego Regulaminu, z następującymi modyfikacjami:

    • Termin realizacji zamówienia jest zależny od miejsca dostawy towarów, przy czym standardowo nie przekracza on 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
    • Koszt wysyłki towarów jest zależny od kraju i jest podawany podczas składania zamówienia, w momencie wyboru kraju docelowego.
    • Dostawa towarów będzie realizowana wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
    • Zapłata za towary może być dokonana tylko przy użyciu narzędzi płatniczych on-line; nie ma możliwości zamówienia „za pobraniem”.
    • Koszty zwrotu towarów (w ramach zwrotu bądź wymiany) pokrywa Klient.
  4. Przy odbiorze Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać w obecności kuriera sprawdzenia stanu przesyłki niezwłocznie po jej dostarczeniu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszeń przesyłki Klient i kurier sporządzają i podpisują odpowiedni protokół oraz niezwłocznie zawiadamia się o powyższym fakcie CHIC CODE.
  5. CHIC CODE nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Asortymentu lub opóźnienie w jego dostawie z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności, jeśli są one spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niewłaściwego adresu dostawy.
  6. Wysyłka Asortymentu następuje w ciągu 24 godzin od momentu jego przygotowania do wysyłki. Klient otrzymuje na adres e-mail podany w Zamówieniu, jeśli Zamówienie było składane bez logowania lub adres e-mail podany w Koncie, jeśli Zamówienie było składane z logowaniem, informację o tym, że zamówiony Asortyment został wysłany wraz ze wskazaniem w jakim terminie Asortyment zostanie dostarczony. Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin od wysyłki.